Nawoord - Reisverslag uit Weert, Nederland van theo damen - WaarBenJij.nu Nawoord - Reisverslag uit Weert, Nederland van theo damen - WaarBenJij.nu

Nawoord

Door: Theo Damen

Blijf op de hoogte en volg theo

10 Juli 2022 | Nederland, Weert

Ik ben alweer een week thuis en heb al 3 dagen gewerkt.

Het is lastig om in dat ritme te komen, maar dat gaat lukken.

De reis was mooi, met name de natuur. Wat cultuur betreft waren Narbonne en Carcassonne hoogtepunten.

Alles is goed gegaan. De fiets heeft het perfect gedaan. De tent heeft het volgehouden maar is nu wel aan vervanging toe.

Ik kon zelf goed vooruit. De bergen, weliswaar niet de hoogste, gingen prima. Ik ben nooit tot op het bot hoeven gaan. De kleine twijfel die ik in het begin wel even had, wordt ik hier niet te oud voor, is nu helemaal weg.

Ik heb geen echte last gehad van zadelpijn. Het enige lichamelijk malheur was het wondje in mijn voet van de haring (inmiddels goed genezen) en een onwillige spier in mijn schouder. Dat wordt misschien nog fysiotherapie.

Ik ben overtuigd dat ik over 1-2 jaar de al eerder geplande tocht Land's End naar John O'Groats (lejog - Zuid-West Engeland naar de noordelijkste punt van Schotland) ga maken. Ik ben al bezig met vooruit kijken en voorbereiden.

Ik heb in de afgelopen dagen nog foto's toegevoegd. De komende dagen kijk ik alles nog eens na op taalfouten.

Ik zie in het gastenboek weinig reacties. Dat is jammer. Veel mensen reageren via what's app.

Ik vind het zelf nog steeds leuk om mijn verhalen te schrijven en terug te lezen. Dus dat blijf ik doen.

Ik zou het toch leuk vinden om in de loop van de komende weken nog reacties te zien!!

Tot ziens!

• 13 Juli 2022 - 21:19

José:

Dag Theo,

Ik heb je reis verhalen zeker gevolgd en heel erg gewaardeerd. Daar ik zelf ook met vacantie was tijdens jouw fietsreis, en deze op een geheel andere manier ook best inspannend was, heb ik geen reacties geplaatst. Dacht ook nog even dat het plaatsen van reacties niet werkte. Ik ben je mooie verhalen nu vanlieverlee aan het (terug) lezen.

Een top prestatie met regen, hitte, gesloten accomodatie's een vervelende tentharing, agressieve hond en dan heb ik nog niet alle dagen teruggelezen. Vervolg in de komende dagen. Groetjes José